officially the end...

Ikväll hade vi avslutningsmiddag för skolgymnastiken vilket var superledsamt. Vi åt middag på ett italienskt ställe, fick diplom och lite presenter. Sedan kollade vi på en film med videoklipp och foton från säsongen och alla började gråta. Jag grät mest av alla... 
Jag fick ett "1st year letter" att sätta på en "letterman jacket" alltså en såndär baseball jacka man kan köpa på GinaTricot, fast en riktig från skolan... och jag fick diplom för "most inspirational" och "most likely to surprise" vilket jag är väldigt stolt över. Vi hade även en liten "senior night" igen, då vi fick filtar, lite presenter och sånt. 
så nu är gymnastik säsongen officiellt över och det är super sorgligt, för det känns som att det börjar närma sig att mitt år här snart är slut.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0