Update:

Hej hej!
Har inte skrivit här på ett tag! Har varit på gymmet och börjat med gymnastiken igen denna vecka. Plus skola och läxor såklart.. I måndags gick jag och Kurt på en dokumetärfilm på skolan om hur mycket läxor det är här i skolan  och vad man dirtriktet ska göra åt problemet. Jag får extra "poäng" i min psykologi klass om jag skriver en uppsats om filmen så jag gick :)
 
Igårkväll (fredag) gick min lillasyster och värdmamma på en musikal så grabbarna och jag åkte på Red Robin (världens bästa hamburgeställe) och kikade på film. Däckade i sängen tidigt så jag vaknade i tidigt i morse. Vi la pussel i morse och jag gick på gymmet medans lillebror spelade basketmatch. 
Därefter åkte jag, Kurt och Karina till RedRobin igen eftersom Karina var så avis, medans Lukas och Stina åkte på kalas. 
 
I eftermiddag blir det plugg och melodifestival kikade eftersom jag uppenbarligen missade nånting spännande enligt facebook. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0