20 juli

Sundsvall leverar sol och värme idag igen! Så jag har spenderat hela dagen utomhus på gräsmattan med familjen och skrivit ner recept på "svensk mat" för att ta med till andra sidan jorden. B.la. pannkakor, pepparkakor, julgodis m.m.
"Barnvaktade" lillasyster en stund idag också... eller vi satt  hemma framför datorn och kollade på Bamse, fotade och åt glutenfria kex. Det är så man sitter barnvakt som ett proffs! Men det var himla mysigt också, speciellt när Bamsebiten "väcker massa minnen" från när man själv var pytteliten och såg alla dom avsnitten hemma hos farmor och farfar. Plus att det var extra kul när vi inte träffats på nästan tre veckor och jag har längtat som en tok. Men det stora problemet är ju hur ska jag då klara ett helt år utan min lilla trollunge när jag är borta i USA?
 
Lägger upp lite blandade bilder från igårkväll, imorse och eftermiddags på skrutten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0