"home sweet home" - like the typical svensken says

 
Har precis kommit hem från en underbar helg i Gävle, men massa jobb, mat och skratt!
 
Har alltså jobbat på Cirkus Scott under helgen med massa underbara gymnasik-och cirkusmänniskor. Lekt och kastat runt småbarn innan föreställningarna, ridit på elefenten (TVÅ GÅNGERRRR!) och fått ansiktsmålning x2. Att jag sedan åkte tåget hem och gick på McDonken med en rosaglittrig fjäril i ansiktet är en annan femma (det är inte folk som fortfarande säger så va?). 
 
Annars har Ted lärt mig åka longboard, jag lärde mig jonglera (världens stoltaste brud!) och vi åt på finrestaurang. 5 av 5 toasters för helgen och jag kommer sova gott med en himla massa träningsvärk. Lägger upp bilder och sånt senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0