Käftsmäll

Idag har jag vait hos tandis, fått dubbla bedövningar och sedan deglade jag ner mig själv när jag glömde bort att jag va bedövad i halva munnen. Och ända sen bedövningen släppte så har jag haft sjukt ont i munnen och ansiktet har sett bättre ut kan jag lova! Det såg skrevt och snett ut och det kändes som att jag fått en rak höger över käken. Efteråt bjuppade pappa på kinamat till lunch och jag for en snabbis till mamma för att fixa lite små saker till henne som är på scoutläger i Stockholm.
 
Hann även med en snabbis till Timrå i finvädret och försökte lära mig åka skateboard. Igen. Kan ju säga att utvecklingen går långsamt framåt, och jag skyller på att de har dålig asfalt där ute i förorten. 
 
På eftermiddagen hämtade vi upp Madelene från Piteåbussen, käkade på Max och drog iväg på träning. Min troligtvis allra sista träning här i Sundsvall innan jag åker. Alla mina fina och duktiga tränare från både Gävle och Sundsvall var där så det kändes bra i gympahjärtat att jag hann träffa dem innan jag åker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0