sista bilderna x27

Sista bilderna från gårdagens gatufest. Först glömde jag kamerabatteriet hemma när Loreen spelade. När pappa kom med batteritet lagomt till Norlie&KKV så tog jag bara bilder på den snygga killen (KKV). Vi åt thaimat, köade till hoffmaestro i en timme, stod allra längst fram och hade det allmänt bra och skrek sönder rösten. Så idag låter jag som en gammal alkolist. Efter hoffmaestro köa vi en timme till för att vänta på Sean Paul. men efter 20 min på Seal Paul blev det bråk med nån brud som va typ 30(?), så då hoppade vi ut med hjälp av vakterna. Efter det så tappa jag bort alla jag gick med och gick hem. End of the story. Typ så var det, kvällen sög ju mot slutet. menmen, tagga om för gatufesten om två år nurå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0