Borlänge

Idag åkte jag och mamma in till borlänge för att fixa lite smågrejer. Fick med mig två jättefina tröjor/blusar/toppar eller vad man ska kalla det, nå underkläder och lite lördagsgodis. Vi kikade även på om jag ska fixa en MacBook Pro innan jag åker till staterna. Fast nu börjar familj bli lite Applenödriga när mamma, jag och simon har en iPhone och troligtvis kommer en MacBook Pro och en iPad adopteras in till våran nördiga familj. Tjohoo!
 
 
Men påtal om Borlänge så pågår ju Peace&Love och det var verkligen massor av folk, tält och ännu mer människor på både campingen och köpcentret. Jag blev så extremt sugen på att gå och se Rihanna ikväll, vara på festival, campa med massa roligt folk och bara må allmänt bra liksom. Blev nästan lite deppig över att det är två år tills jag ens har möjlighet att gå, men jag kan ju trösta med att Gatufesten börjar om 4 dagar!  
Så vad är väl en bal på slottet? Så vad är väl en vecka på Peace&Love?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0