Skolavslutning!

Har hunnit med att gå på informationsträff, gått ut skolan och haft grillmys med klassen idag(igår). Det blev absolut inte lika känslosamt som jag trodde, men jag kanske inte fattat att jag nog inte kommer få se större delen av de här människorna på väldigt länge.

På avslutnignen fick jag stipendium på 500 :- för top 3 högst betyg på skolan, idrottsprestation, god kamratskap och musik. Himla kul att ha blivit nominerad i så många kategorier! Min klass blev även utsedd till årets 9:a och efteråt fick vi tårta, marängswiss och våra betyg. Måste bara få tillägga att jag är riktigt stolt att jag fick MVG i alla ämnen!

Ikväll kom delar av klassen hem till mig och grillade, åt godis, frukt och annat med massa socker i. Vi umgicks och hade en riktigt mysig sista kväll och jag kommer sakna dom som en tok alltså!

Men nu börjar solen gå upp igen så jag måste nog städa undan det sista och krypa ner i sängen, man måste ju va pigg första dagen på sommarlovet!

Bilder från skolavslutningen -  Alla bilder är tagna med Elsas kamera


 
Bilder från grillmiddagen -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0