Happy Birthday to me!

Igår åkte jag och pappa ner till stan för att göra en synundersökning så jag får börja övningsköra. Sedan lunchade vi på Kinarestaurang innan jag tog jag tåget ner till Dalarna. Spelade lite kort och härjade med lillasyster och lillkusinen under kvällen.
 
Imorse vaknade jag av frukost på sängen och presenter eftersom att jag fyller år idag! :) Annars har dagen varit väldigt lugn. Åkte ner på affären 3 gånger, och in till Leksand en gång för att köpa tårta. Senare underdagen kom mormors syster över på tårtfika och bullar. Och efter det har jag inte gjort nåt eftersom det har regnat hela tiden...
 
//Dad and I went downtown yesterday to do a vision test so I can get my drivers permit. Then we had lunch at a China restaurant before I took the train to Dalarna. We played card games when I got there and I played tag with the little ones.
 
I woke up this morning with breakfast in bed and gifts because it's my birthday today! :) My day has otherwise been pretty calm. I went to the store 3 times and we went to Leksand once to get some cake. My grandma's sister with husband came over today for som cake and coffee. I haven't done anything else since then, because it's raining..//
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0